GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Amennyiben nem találja meg a megfelelő választ, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Hogyan tudom kiválasztani a terméket?

Adja meg a rendelni kívánt mennyiséget és a “kosárba rakom” gomb megnyomásával elhelyezheti a bevásárlókosarában. Amennyiben megkapja az elhelyezés tényéről szóló visszaigazolást rendszerünktől, folytathatja a vásárlást.

Hogyan kereshetem meg a kívánt árucikket?

Használja a bal oldali keresőt a termék kereséshez. Megadhatja a termék nevét, gyűjtőnevét vagy a cikkszámát. pl: 8746-48-001 vagy UTN-5-1111432. A kereső ikon megnyomásával elindíthatja a keresést.

Hogyan adhatom le a rendelést?

Adja meg a számlázási adatokat.
Adja meg a szállítási adatokat (ha eltérnek).
A megjegyzés rovatba jelezze különleges kéréseit, vagy a kézbesítés időpontját.
A “megrendelés elküldése” gombra kattintva küldheti el a megrendelését.
Miután elküldte a rendelését, mi feldolgozzuk és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
A fizetési adatokat a képernyőn megjelenő információknál találja.

Rendelése után kérjük ellenőrizze postafiókjának levélszemét mappáját, mivel előfordulhat, hogy a rendelésről szóló visszaigazoló emailt ott találja.

Hogyan tekinthetem meg kosaram tartalmát?

A kosár tartalma a “kosár” menüben, vagy a jobb oldali kosár panelben tekinthető meg.

Tudok törölni a kosárból?

Igen! A kosárban megtekintett terméke mellett megjelenik egy kis “X”, amivel törölheti az adott terméket. Kérjük várja meg, amíg a rendszer visszaigazolja a törlést

Hogy tudom megnövelni a már kosárban lévő termékek számát?

A kosárba helyezett termék mennyiségét a “kosár” oldalon a “+” és “-” jelekkel növelheti, illetve csökkentheti.

Mit írhatok a megrendelés végén a "Megyjegyzés" mezőbe?

A megjegyzés rovatba minden rendeléssel kapcsolatos információt meg lehet adni ami Ön szerint fontos lehet vagy szeretné, ha megvalósulna a vásárlás során. Például megadhatja, hogy milyen telefonszámon keresheti a futár vagy milyen időpontokban van lehetőség az áru átvételére.

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a terméke(ke)t?

A kiszállítás két módon történhet:

  • Saját autóinkkal
  • Futárszolgálattal

Amennyiben a szállítási cím a túrajáratunk útjába esik, úgy a szállítást saját autóinkkal végezzük ingyen. Bővebb információ a túrajáratokról a https://nyirmtz.hu/termekeink/szallitas/ alatt található.

Futárszolgálattal történő teljesítés esetén a termékek a feladást követő 1 munkanapon belül kiszállításra kerülnek. A szállítás költségeit a vásárlót viseli.

Amennyiben a csomagküldéssel kapcsolatban bármilyen kérdése, problémája van vagy csak egyszerűen bizonytalan, írjon nekünk emailt és kollégáink segítenek Önnek.

Átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomag tartalmát! Ezt követően nem áll módunkban hibás teljesítésre hivatkozva az árut visszavenni. 

Hogyan fizethetek?

Fizetés utánvéttel vagy előre utalással történhet.

Előre utalás esetén a kiállított számlát elküldjük a vásárló email címére, mely alapján a fizetést teljesíti. Ezt követően a vásárló visszaküldi a banki átutalásról szóló bizonylatot és legkésőbb 3 munkanapon belül kézhez kapja a megrendelt termékeket.

Amennyiben Nyíregyháza körzetében tartózkodik, lehetőség van személyes átvételre is nyíregyházi raktárunkban: 4405 Nyíregyháza, Tábor utca 1/E. Ebben az esetben csak a megrendelt termékeket kell kifizetni, további költség nincs.

Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet?

Amennyiben szeretné módosítani vagy lemondani megrendelését, kérjük mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy még időben el tudjuk végezni a szükséges módosításokat.

Az itt felsorolt kérdésekben nem kaptam választ, mit tehetek?

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy email-ben. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre minden felmerült kérdéssel kapcsolatban.

ÁSZF és JOGI NYILATKOZAT

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Jogi Nyilatkozat